Regulamin serwisu legitsoft.pl

Legitsoft.pl jest serwisem internetowym, która obsługuje zamówienia dokonane wyłącznie przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą, nie będące konsumentami w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr. 16, poz. 93 ze zm.) art. 22., na cele związane z działalnością gospodarczą.

Serwis prowadzony jest przez ARTOIT - Przemysław Panek, z siedzibą: Biskupice 5b/7, 46-220 Byczyna, numer NIP: 7511718937.
Dodatkowe dane kontaktowe: email: info@legitsoft.pl.

1. Klient oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą lub działa w imieniu podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, w którego imieniu składa ofertę kupna.

2. Ceny na stronie podawane są w kwotach netto i brutto. Jeżeli cena nie jest określona nazwą brutto lub netto, przyjmuje się, że jest ceną brutto.

3. Ceny i informacje na temat produktów nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Składając zamówienie za pośrednictwem serwisu, składana jest oferta kupna produktu, na warunkach podanych w opisie produktu. W celu przygotowania oferty handlowej, należy kontaktować się ze sprzedawcą pod adresem info@legitsoft.pl.

4. Na każdy sprzedawany produkt wystawiana jest faktura VAT.

5. Towar sprzedawany fizycznie, dostarczany jest za pośrednictwem poczty polskiej lub firmą kurierską. W określonych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie sprzedawcy, jeżeli w opcjach zakupowych istnieje ten rodzaj odbioru towaru. Natomiast produkty elektroniczne, wysyłane są na adres mailowy klienta w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia dokonania płatności, czyli zaksięgowaniu wpłaty na koncie sprzedawcy lub w systemie płatności, z którego sprzedawca korzysta. Produkty takie opisane są jako "licencja elektroniczna" lub "e-przesyłka".

6. Dostępne formy płatności:
- Przelew bankowy (przedpłata)
- Płatność przelewem elektronicznym on-line za pośrednictwem PayU
- Płatność kartą za pośrednictwem PayU

7. Kosztami dostawy towarów fizycznych obciążany jest Klient, zgodnie z kwotami, które zostały wyliczone przez system podczas dokonywania zakupu. Koszt dostawy przesyłki elektronicznej, czyli wysyłany na adres mailowy jest bezpłatny.

8. Czas wysyłki zamówienia wynosi do 4 dni roboczych. W przypadku produktów na specjalne zamówienie, czas wysyłki jest ustalany indywidualnie, w zależności od konkretnego produktu. Informacja o orientacyjnym czasie wysyłki produktów na zamówienie specjalne jest przy nich podawana. Zamówienie wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia.

9. Czas wysyłki zamówienia należy powiększyć o czas dostawy przez przewoźnika.

10. W przypadku możliwości nieoczekiwanego przedłużenia się czasu wysyłki zamówienia, sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą mailową lub telefoniczną, w celu poinformowaniu o opóźnieniu i potwierdzeniu woli realizacji zamówienia przez Klienta.

11. W przypadku odbioru osobistego, Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną o możliwości odbioru przesyłki.

12. Zamówienia dokonywane w serwisie nie stanowią sprzedaży konsumenckiej, dlatego też wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.

13. W terminie czternastu dni od otrzymania zamówionego produktu Klient może ubiegać się o zwrot produktu. Zwrotowi bezwzględnie nie podlegają świadczenia i towary, od których zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić, m.in.:

  • nagrań audiowizualnych
  • e-booków
  • programów komputerowych z kluczem elektronicznym wysyłanych na adres mailowy lub telefon
  • programów komputerowych na nośnikach po usunięciu opakowania, tzw. klauzula celofanowa
  • towarów wykonanych na specjalne zamówienie

14. W przypadku zakupu licencji elektronicznych Kupująca oświadcza, że zapoznał się z wersją testową oprogramowania.

15. Przy odbiorze przesyłki Klient powinien sprawdzić opakowanie pod względem uszkodzeń mogących powstać podczas transportu. Przede wszystkim musi zwrócić uwagę na stan opakowania, czy nie nosiło śladów otwarcia, przebicia przez przedmioty zewnętrzne, zrywanych taśm itp.. Jeżeli Klient ma podejrzenia co do możliwości wcześniejszego otwierania przesyłki lub jeśli przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki oraz sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Następnie należy skontaktować się od razu ze sprzedawcą i zgłosić mu ten fakt.

16. Dane osobowe Klientów są wykorzystywane w celu realizacji zamówienia, dlatego mogą być przekazywane podmiotom, którym zlecona została dostawa produktów do Klienta. Klienci mogą poprawiać swoje dane zapisane w systemie. Administratorem danych jest ARTOIT - Przemysław Panek, NIP: 7511718937 z siedzibą w Biskupicach.