- Nowy
Subiekt nexo PRO - licencja elektroniczna na 3 stanowiska
Subiekt nexo PRO to zaawansowany system stworzony do optymalizacji procesów sprzedażowych w przedsiębiorstwach małej i średniej wielkości. Stanowi on ulepszoną edycję programu Subiekt nexo, oferując nie tylko pełen zakres standardowych funkcji, ale także szereg innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają sprostać nawet najbardziej specyficznym potrzebom biznesowym.
Narzędzie to umożliwia efektywne zarządzanie firmą z wieloma oddziałami. Wprowadza zaawansowane mechanizmy ustalania cen produktów, wykorzystując zarówno cenniki główne, jak i dodatkowe. Wersja PRO wyróżnia się również rozbudowanym modułem obsługi zamówień, wprowadzając dedykowane panele robocze (m.in. "Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia", "Asortyment na wyczerpaniu", "Asortyment na zleceniach"). Panele te znacząco usprawniają logistykę związaną z realizacją zleceń, zarówno w relacjach z klientami, jak i dostawcami.
Program Subiekt nexo PRO charakteryzuje się zwiększoną elastycznością i możliwościami dostosowania. Użytkownicy mogą, na przykład, dodawać własne pola do różnych elementów systemu, a także tworzyć spersonalizowane raporty oraz szablony wydruków.
Kluczowe Funkcjonalności Subiekta nexo PRO:
- Kompleksowa obsługa dokumentacji: Pełne wsparcie dla wszystkich rodzajów dokumentów handlowych i magazynowych.
- Zarządzanie magazynem i sprzedażą: Całkowite rozdzielenie dokumentacji magazynowej i handlowej; opcja pojedynczego lub zbiorczego wystawiania faktur na podstawie wydań magazynowych (WZ); korekty stanów magazynowych; automatyczne generowanie WZ do faktury oraz obsługa faktur pro forma.
- Wielomagazynowa sprzedaż: Możliwość wystawiania faktur sprzedaży z zasobów znajdujących się w różnych magazynach.
- System zamówień: Zaawansowany moduł, gdzie każda pozycja zamówienia może mieć odmienny, indywidualny termin realizacji, który może być nawet wcześniejszy niż termin całego dokumentu.
- Ewidencja asortymentu: Kartoteka dla towarów, usług, zestawów (kompletów) oraz opakowań zwrotnych, z możliwością przypisania działów sprzedaży.
- Baza klientów (CRM): Rozbudowana kartoteka klientów, zawierająca także dane przydatne w zarządzaniu relacjami (CRM).
- Polityka cenowa: Elastyczne zarządzanie cenami – przypisywanie zdefiniowanych cenników do konkretnych odbiorców; możliwość uzależnienia ceny, domyślnego i maksymalnego rabatu od jednostki miary oraz osiągniętego progu sprzedaży.
- Obsługa płatności: Wsparcie dla przedpłat, płatności kartami, za pobraniem, sprzedaży ratalnej (kredytowanej), cesji płatności oraz zaliczek pracowniczych na zakupy.
- Zarządzanie kasą: Kompleksowa rejestracja operacji gotówkowych i bezgotówkowych (np. płatności kartą, bony), w tym operacji kasowych z odroczonym skutkiem (do wykonania).
- Rachunki bankowe: Zaawansowana obsługa kont bankowych (przelewy standardowe, do ZUS/US, opłaty prowizyjne, wyciągi); integracja z bankowością elektroniczną (wymiana plików lub online w wybranych bankach).
- Rozrachunki: Prowadzenie ewidencji należności i zobowiązań, rozliczenia w różnych walutach, generowanie wezwań do zapłaty, not odsetkowych i kompensat.
- Integracja ze sprzętem: Współpraca z różnorodnymi urządzeniami zewnętrznymi (kasy/drukarki fiskalne, wagi, skanery kodów kreskowych).
- Automatyczna synchronizacja: Automatyczne aktualizowanie asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych.
- Integracja finansowo-księgowa: Pełna współpraca z systemami Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.
- Wielofunkcyjne drukarki: Możliwość wykorzystania drukarki fiskalnej jako standardowej drukarki biurowej do wydruków niefiskalnych.
- Monitorowanie zmian (Ślad Rewizyjny): Szczegółowy rejestr działań użytkowników w zakresie zmian w dokumentach i kartotece klientów (pełny ślad rewizyjny).
- Realizacja zamówień: Obsługa zamówień od klientów poprzez generowanie przesunięć międzymagazynowych.
Wersja PRO oferuje szereg dodatkowych, zaawansowanych rozwiązań:
- Sfera dla Subiekta nexo: Narzędzie pozwalające na tworzenie własnych, zindywidualizowanych rozszerzeń systemowych (szczegóły dostępne w dokumentacji nexo SDK).
- Zaawansowane pola: Możliwość dodawania rozbudowanych pól własnych do elementów systemu.
- Personalizacja wydruków i raportów: Definiowanie własnych szablonów wydruków i raportów.
- Brak limitów: Brak ograniczeń dla plików w bibliotece załączników i niestandardowych flag.
- Zarządzanie uprawnieniami: System ról użytkowników ułatwiający precyzyjne nadawanie uprawnień.
- Dostosowanie dostępu: Profilowanie uprawnień użytkowników do konkretnych magazynów i oddziałów firmy.
- Indywidualne widoki: Możliwość definiowania widoków interfejsu dla poszczególnych użytkowników.
- Ewidencja dostawców: Obsługa wielu dostawców dla jednego produktu z możliwością wyróżnienia głównego dostawcy i producenta; przypisywanie indywidualnych symboli oraz terminów dostaw dla każdego z nich.
- Zarządzanie zamiennikami: Funkcjonalność obsługi prostych grup towarów lub usług, które można wymieniać na dokumentach w ramach tego samego zbioru.
- Kosztorysowanie usług: Możliwość tworzenia kosztorysów i sprzedaży usług z dokładnym wykazem wymaganych materiałów.
- Precyzja ceny: Ustalanie cen z dokładnością do sześciu miejsc po przecinku.
- Cenniki specjalne: Definiowanie dodatkowych cenników (obejmujących część cennika głównego), z opcją ograniczenia czasowego ich obowiązywania.
- Obsługa oddziałów: Pełne wsparcie dla struktury wielooddziałowej firmy (każdy oddział ma domyślny, przypisany cennik główny).
- Logistyka zakupów i rezerwacji: Sprzedaż z uwzględnieniem dostaw, rezerwowanie dostaw w dokumentach, przyjmowanie zakupów z podziałem na partie, rejestracja różnic podczas przyjęć magazynowych.
- Partie: Opcja ukrywania lub wyświetlania partii asortymentu po upływie terminu ważności; automatyczne nadawanie kodów partii (dostaw) przy przyjęciu do magazynu.
- Ograniczenia asortymentu: Możliwość ukrycia wybranych towarów na określonych magazynach w procesach sprzedaży, wydań oraz zamówień.
- Wydawanie wg HIFO: Rozchód asortymentu zgodnie z metodą HIFO (Highest In, First Out – w pierwszej kolejności wydawane są najdroższe dostawy).
- Korekta kosztu dostaw: Funkcja umożliwiająca korygowanie kosztów związanych z dostawami.
- Zbiorcza realizacja: Możliwość połączenia wielu zamówień w jeden dokument realizacyjny.
- Wydajne widoki robocze: Dedykowane panele, takie jak „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”, „Asortyment na wyczerpaniu” i „Asortyment na zleceniach”, usprawniające zarządzanie zamówieniami.
- Kontrola zamówień klientów: Wymaganie minimalnej kwoty do realizacji zamówienia oraz kontrola kolejności realizacji na podstawie daty ich wystawienia.
- Kompletowanie zamówień: Automatyczna rezerwacja towarów z dostaw niezbędnych do realizacji zamówienia klienta.
- Płatności odroczone: Rozszerzona możliwość podziału płatności odroczonych na raty.
- Rozrachunki ratalne: Możliwość rozłożenia rozrachunku na mniejsze kwoty cząstkowe z indywidualnie określonymi terminami płatności.
- Rozliczenia wielowalutowe: Obsługa rozliczeń między różnymi walutami (np. EUR – USD) oraz kompensat wielowalutowych.
- Sesje kasowe: Narzędzie do kontroli pracy kasjera – przy zamknięciu sesji system automatycznie weryfikuje zgodność stanu środków z zarejestrowanymi operacjami.
- Sesje rozliczeniowe: Ulepszony mechanizm do zarządzania rozliczeniami.
- Raporty kontrolne: Raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment z przekroczoną datą ważności.
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Write your review
Review sent
Your review cannot be sent